Produkt

Twórz, publikuj i optymalizuj strony w intuicyjnym kreatorze “drag&drop”, bez znajomości kodowania

Przyspiesz proces tworzenia dzięki ponad 400 w pełni edytowalnym szablonom stron, pop-upów i sekcji

Śledź mikrokonwersje bezpośrednio w Dashboardzie i analizuj eventy za pomocą mapy wizualnej strony

Łącz się z ponad 170 integracjami, aby pracować szybciej, wydajniej i tak jak lubisz

Zwiększaj sprzedaż i konwersje dzięki ekspozycji produktów i płynnemu procesowi zakupowemu

Korzystaj z niezawodnej i bezpiecznej platformy, płynnie obsługującej miliony wizyt miesięcznie

Zasoby

Poznaj digital marketing! Dowiedz się, jak zwiększać konwersje na stronach i zaangażowanie klientów

Instrukcje konfiguracji i wskazówki, dzięki którym postawisz pierwsze kroki w Landingi i zoptymalizujesz swoje strony

Darmowy kurs dla twórców landing page’y! Zostań mistrzem stron docelowych i poznaj wszystkie ich sekrety

Masz pytanie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Umów się na indywidualną rozmowę i odkryj, co może dać Ci nasza platforma

Home Blog Case study CMA, czyli jak wykorzystać landing page do pozyskiwania leadów

Case study CMA, czyli jak wykorzystać landing page do pozyskiwania leadów

SPIS TREŚCI

Czy wiecie, że Landingi każdego dnia usprawniają proces tworzenia landing page’y dla ponad 1300 klientów, a w naszej aplikacji do tej pory zostało stworzonych ok. 82 tysiące stron? Z tego powodu postanowiliśmy rozpocząć nowy cykl na blogu, w którym będziemy opisywać historie naszych klientów, to w jaki sposób wykorzystują aplikację do działań marketingowych i sprzedażowych.

Pierwsze case study, dotyczy firmy CMA, która od ponad 18 lat dostarcza klientom skuteczne rozwiązania w zakresie monitoringu oraz zarządzania pojazdami. CMA tworzy produkty i systemy dla najbardziej zaawansowanej technologicznie branży GPS. Wykorzystywanie produktów CMA przede wszystkim pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa w pojazdach służbowych, zmniejszenie liczby przejechanych kilometrów oraz wzrost efektywności pracy z wykorzystaniem transportu.

Zarys i cel projektu

Nasz klient szukał sposobu na sprawne stworzenie landing page’a, który można wykorzystać jako miejsce docelowe w kampanii e-mail marketingowej. Klientowi zależało również na zwiększeniu efektywności kampanii mailingowej, ponieważ wcześniejsze działania w tym zakresie nie przyniosły oczekiwanych rezultatów. Celem landing page’a było pozostawienie danych kontaktowych poprzez wypełnienie formularza. Zadaniem kampanii było zdobycie jak największej liczby leadów, które automatycznie trafiały do działu sprzedażowego.

[blockquote source=”Paweł Niechciał, kierownik marketingu CMA”]Posiadaliśmy wcześniej jeden landing page (bardziej produktowy), ale wyniki z kampanii były niezadowalające. Z tego powodu szukaliśmy ciekawego pomysłu na zwiększenie efektywności kampanii e-malingowej i zwróciliśmy się z tym do ekspertów”.[/blockquote]

Realizacja  – usługa tworzenia indywidualnego szablonu

Landing page dla CMA został stworzony w ramach usługi, polegającej na przygotowaniu indywidualnego projektu strony. Skorzystanie z usługi po stronie klienta wymagało jedynie wypełnienia krótkiego briefu, zawierającego najważniejsze informacje związane ze specyfikacją strony i kampanią, do której będzie wkorzystany.

Przygotowanie działającego landing page’a w ramach tej usługi zajmuje 48 godzin. Zaletą tego rozwiązania jest również to, że wdrożony w aplikacji landing page można duplikować i edytować, wykorzystując go z powodzeniem do kolejnych działań e-marketingowych.

Efekty

Wcześniejsze kampanie e-mail marketingowe przeprowadzane przez CMA osiągały niższe wyniki, czego jednym z głównych powodów było kierowanie odbiorców mailingu do zakładki promocyjnej, znajdującej się na stronie głównej firmy. Z zakładki odbiorca miał możliwość dalszego przeglądania strony, co znacznie obniżało jego motywację pozostawienia danych. Nawet jeśli był zainteresowany ofertą jego uwaga łatwo mogła ulec rozproszeniu. Udało się tego uniknąć właśnie poprzez stworzenie landing page’a skupionego na uzyskaniu jednego celu – zdobycia danych kontaktowych.

W wyniku kampanii uzyskano:

  • 1922 wizyt na landing page’u
  • 163 leady sprzedażowe

Case study CMA jest również bardzo dobry przykładem wykorzystania monitornigu GPS w procesach sprzedażowych. Dane kontaktowe pozyskane za pomocą landing page’a mogły od razu trafiać do działy sprzedażowego, a następnie do konkretnego handlowca. Praca poszczególnych handlowców dzięki systemom CMA jest na bieżąco monitorowana, co znacznie usprawnia wszystkie procesy sprzedażowe – osoby zarządzające sprzedażą mogą cały czas monitorować pracę swojego zespołu (jeśli jest w terenie) i delegować pracowników do konkretnych zleceń od razu po otrzymaniu nowych zgłoszeń (leadów).

Jesteś zainteresowany aplikacją Landingi?

Pobierz case study

Paulina Kamińska

Content Writer

Paulina Kamińska jest ekspertem ds. content marketingu z ponad 2-letnim doświadczeniem w digital marketingu, specjalizującym się w tworzeniu landing page'y.
Wszystkie artykuły

Powiązane artykuły