Case study landing page – Social Media Now

W ramach naszego cyklu Case study landing page mamy dla Was kolejny przykład wykorzystania landing page’y. Tym razem opowiemy o tym, jak agencja Social Media Now korzysta z aplikacji Landingi. No to, zaczynamy! ;)

Klient

Agencja Social Media Now założona przez Piotra Chmielewskiego prowadzi kompleksowe działania w social mediach dla swoich klientów. Agencja została również wyróżniona przez Facebooka za kampanię prowadzoną dla marki Homebook.pl, zasilając grono najlepszych przykładów wykorzystania tego portalu do działań biznesowych. Agencja prowadzi też jedne z najbardziej znanych i popularnych w Polsce szkoleń na temat wykorzystania social media w biznesie.

Problem

Agencja prowadzi intensywne działania szkoleniowe, dlatego też szukała narzędzia, za pomocą którego będzie mogła tworzyć strony, służące do promocji szkoleń i zapisów uczestników. Szkolenia są prowadzone w sposób ciągły, w wielu miastach, jak  również poza granicami kraju. Dlatego też agencja potrzebowała kilku stron do przedstawienia swojej bogatej oferty oraz do pozyskiwania leadów. Dodatkowo z punktu widzenia agencji ważna była możliwość łatwego edytowania landing page’y, tak żeby w każdym momencie można było wprowadzić niezbędne zmiany (teksty, grafiki) bez konieczności zlecania tego zadania do działu IT.

Realizacja

Agencja wykorzystuje aplikację Landingi do niemal wszystkich swoich działań promocyjnych w Internecie – promocji szkoleń, zbierania zapisów do newslettera, dystrybucji materiałów wideo itp. Social Media Now używa aplikacji zarówno do tworzenia landing page’y samodzielnie, jak również korzystając z naszych usług, np. “Indywidualny landing page”.

1. Landing page do promocji szkoleń

Social media now wykorzystuje aplikację zarówno do tworzenia landing page’y, promujących płatne szkolenia, jak i tych prowadzonych on-line (webinaria). Jednym z landing page’y przygotowanych w aplikacji Landingi jest strona, promująca szkolenie Facebook Pro: kierunek efekty bizensowe.

Zrzut ekranu 2015-02-02 o 11.22.20Głównym celem tego landing page’a było pozyskanie uczestników na szkolenie poprzez wypełnienie formularza. Landing page stworzony w ramach aplikacji Landingi jest w pełni edytowalny, oznacza to, że agencja może wprowadzać zmiany na stronę samodzielnie. Dodatkowo istnieje możliwość zduplikowania strony i po wprowadzeniu zmian w obrębie contentu – wykorzystania jej do promocji innego szkolenia.

remarketing SMN

Ten landing page został wykorzystany w reklamach na Facebooku – m.in. w reklamie wideo oraz remarketingu. Na każdy landing page w aplikacji Landingi można dodać pixel konwersji z Facebooka oraz kod remarketingowy.

 

2. Landing page jako strona wizytówka agencji

Agencja stworzyła również w ramach aplikacji swoją stronę, pełniącą funkcję wizytówki firmy. Ten landing page służy jako stały element strony głównej, gdzie prezentowana jest oferta agencji oraz zbierane są dane kontaktowane za pomocą formularza.

Zrzut ekranu 2015-02-02 o 11.00.38  

Podsumowanie

Korzystanie z aplikacji Landingi przede wszystkim ułatwiło agencji Social Media Now zarządzanie wieloma stronami (znajdują się w jednym miejscu) oraz pozyskanymi danymi kontaktowymi. Dodatkowym atutem skorzystania  z aplikacji jest również to, że rozwiązano problem z wprowadzaniem zmian na landing page’ach, zmian można dokonywać szybko bez konieczności angażowania w to działu IT.

Najbardziej cieszy nas jednak zadowolenie klienta ;)

[blockquote source=”Piotr Chmielewski, Social Media Now”]Bardzo często wykorzystujemy w naszych działaniach możliwości portalu landingi.com. Kluczowa jest dla nas łatwość i szybkość tworzenia stron przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniej jakości. Landingów używamy zarówno do naszych działań – w celu pozyskiwania klientów, jak i przy ich obsłudze. To narzędzie bardzo dobrze sprawdza się w akcjach marketingowych mających na celu promocję wydarzeń, szkoleń, seminariów. Dzięki landingom można odpowiednio przedstawić ofertę i pozyskać kontakt do klienta poprzez formularz. Na pochwałę zasługuję również bardzo szybki suport techniczny – to duży plus. Dobrze i prosto przedstawione są również statystyki poszczególnych landingów – od razu widać, jaki jest na nich ruch i ile generują konwersji. Dzięki testom A/B można sprawdzić zaś, jak zmiana elementów strony wpływa na jej skuteczność. Krótko mówiąc – serdecznie polecam.[/blockquote]

Do pobrania jest również case study w formie PDFa, w którym znajdziecie szczegółowe wyniki kampanii.

Chcesz ebooka z case study?

Pobierz go już teraz!

W branży marketingu internetowego pracuje od 2012 roku. Skończyła filologię polską i bibliotekoznawstwo, a doświadczenie zdobywała w Blueberry Group, Landingi oraz pracując jako freelancer. Od zawsze fascynują ją treści, stąd w marketingu najbardziej lubi content. Prywatnie stara się dużo czytać, również książki dla dzieci ;)