3 inspirujące przykłady landing page

Każdego dnia spędzam trochę czasu w poszukiwaniu ciekawych przykładów landing page’y. Zazwyczaj to na co trafiam nie jest do chwalenia. Dziś jednak postanowiłam pokazać Wam 3 przykłady stron, które są stworzone naprawdę z głową!

Przykład #1

Kto?

GoldenLine

Rodzaj reklamy?

Facebook Ads

Opis akcji:

GoldenLine przygotował kurs edukacyjny “Tajniki Rekrutacji”. Za pośrednictwem landing page’a można dokonać zapisu na ten kurs. Do tego celu wykorzystano formularz kontaktowy.

Co szczególnie mi się podoba? 

  • Nagłówek – wyróżnia się na stronie i informuje o tym, co jest tematem landing page’a.
  • Poniżej linii zgięcia umieszczone dodatkowe informacje.
  • Przycisk call to action – jest wyrazisty i powtórzony dopiero w niższych partiach strony. Po kliknięciu drugiego przycisku, użytkownik wraca do formularza.
  • Grafika – strona jest schludna, przejrzysta i nie zawiera żadnych zbędnych elementów.

przykłady landing page

Przykład #2

Kto?

Organizu.je

Rodzaj reklamy?

Facebook Ads

Opis akcji:

Landing page przygotowany do promocji portalu Organizu.je, który służy do grupowego zamawiania posiłków do biura.

Co szczególnie mi się podoba? 

  • Wideo – krótki filmik w fajny sposób wyjaśnia ideę portalu.
  • Grafika  – strona wygląda bardzo nowocześnie, ma atrakcyjne zdjęcie w tle.  Można by się tylko zastanowić nad czytelnością nagłówka i sposobem osadzenia wideo na stronie.
  • Copywriting – z moich obserwacji wiem, że twórcy strony testują nagłówek, co jest dużym plusem. Jeśli chodzi o teksty najbardziej podoba mi się jednak hasło, które znajduje się na samym dole strony, które wg mnie prawdopodobnie jest najtrafniejsze w perspektywie grupy docelowej.

przykłady landing page

 

Przykład #3

Kto?

Noble Markets

Rodzaj reklamy?

Google AdWords

Opis akcji:

Landing page przygotowany do dystrybucji materiałów edukacyjnych w postaci darmowego e-booka. Na landing page’u zastosowano formularz do zbierania danych.

Co szczególnie mi się podoba? 

  • Najważniejsze wartości – bardzo ważne jest podanie najważniejszych wartości tego, co oferujemy odbiorcy już na samym początku. Najlepiej, tak jak w tym przypadku, zrobić to za pomocą krótkich wypunktowań.
  • Call to action nad formularzem – miejsce na tekst call to action to nie tylko przycisk. Twórcy strony wprost mówią użytkownikowi, co ma zrobić i to jest jak najbardziej ok.
  • Powtórzenie formularza – jednym z często spotykanych błędów na landing page’u jest wielokrotne umieszczanie formularza, np. w każdej sekcji strony. W zasadzie nie wiem skąd to się bierze, ale na pewno jeśli się na to decydujemy warto najpierw zadać sobie podstawowe pytanie: “Czy przekaz ten nie jest byt nachalny?”. Tutaj na szczęście uniknięto tego błędu! :-)

przykłady landing page

Podobają się Wam te przykłady? Jestem ciekawa Waszej opinii :-)

W branży marketingu internetowego pracuje od 2012 roku. Skończyła filologię polską i bibliotekoznawstwo, a doświadczenie zdobywała w Blueberry Group, Landingi oraz pracując jako freelancer. Od zawsze fascynują ją treści, stąd w marketingu najbardziej lubi content. Prywatnie stara się dużo czytać, również książki dla dzieci ;)

  • http://www.ppodbielski.pl Piotr Podbielski

    Dzięki za bardzo dokładne opisanie każdego z landingów. Jestem zwolennikiem krótkich stron docelowych, które na jednym ekranie potrafią przekazać wartość i zachęcić do rejestracji, dlatego z tego zestawienia najbardziej przypadł mi do gustu landing Golden Line. Na swoim blogu opisałem kolejne 5 godnych uwagi landing page’y. Zapraszam http://www.ppodbielski.pl/5-inspirujacych-landing-page-na-ktorych-warto-sie-wzorowac/

  • http://www.goodies.pl Robert

    Bardzo przydatne przykłady. Osobiście najbardziej przypadł mi do gustu landing Noble Markets. Świetne wykonanie graficzne :)

    • https://plus.google.com/111387511543996215652 Paulina Kamińska

      Robert, wielkie dzięki za Twoją opinię :-)