Produkt

Twórz, publikuj i optymalizuj strony w intuicyjnym kreatorze “drag&drop”, bez znajomości kodowania

Przyspiesz proces tworzenia dzięki ponad 400 w pełni edytowalnym szablonom stron, pop-upów i sekcji

Śledź mikrokonwersje bezpośrednio w Dashboardzie i analizuj eventy za pomocą mapy wizualnej strony

Łącz się z ponad 170 integracjami, aby pracować szybciej, wydajniej i tak jak lubisz

Zwiększaj sprzedaż i konwersje dzięki ekspozycji produktów i płynnemu procesowi zakupowemu

Korzystaj z niezawodnej i bezpiecznej platformy, płynnie obsługującej miliony wizyt miesięcznie

Zasoby

Poznaj digital marketing! Dowiedz się, jak zwiększać konwersje na stronach i zaangażowanie klientów

Instrukcje konfiguracji i wskazówki, dzięki którym postawisz pierwsze kroki w Landingi i zoptymalizujesz swoje strony

Darmowy kurs dla twórców landing page’y! Zostań mistrzem stron docelowych i poznaj wszystkie ich sekrety

Masz pytanie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Umów się na indywidualną rozmowę i odkryj, co może dać Ci nasza platforma

Home Blog [Prezentacja] Bądź widoczny w świecie mobile!

[Prezentacja] Bądź widoczny w świecie mobile!

SPIS TREŚCI

Już prawie połowa Polaków posiada smartfona – tak wynika z najnowszych badań TNS Polska. 64 proc. Polaków korzysta z przeglądarek internetowych właśnie za jego pomocą, a korzystanie z mobilnego internetu w Polsce rośnie coraz szybciej – ruch przekroczył już 10 proc. Są to dane, których na pewno nie można lekceważyć. Ciężko pracując na pozytywny wizerunek firmy możesz go w jednej chwili nadwyrężyć przez brak dostosowania strony do ekranów urządzeń mobilnych – również landing page’y. Przygotowaliśmy dla Was prezentację na temat tego, dlaczego warto dostosować landing page do mobile. 

 

Z prezentacji dowiesz się:

1. Co to jest Responsive Design.
2. Jak wygląda mobile w Polsce.
3. Dlaczego warto dostosować landing page do mobile.
4. Jak powinien wyglądać landing page dostosowany do mobile.

Odpowiednio zaprojektowany landing page pozwoli Ci zyskać dodatkowy ruch i utrzymać profesjonalny wizerunek firmy. Jeśli uda Ci się przekonać użytkownika do kliknięcia w swoją reklamę, warto postarać się o utrzymanie jego zainteresowania i nie tracić potencjalnego klienta z powodu braku dostosowanej strony docelowej. Tym bardziej, że na rynku istnieją rozwiązania, które umożliwiają tworzenie landing page i w łatwy sposób dostosowanie ich do urządzeń mobilnych.

Więcej na temat mobile i landing page przeczytasz w naszym artykule: Jak dostosować landing page do mobile?

A Wy co myślicie – warto dostosować landing page do urządzeń mobilnych?

 

Paulina Kamińska

Content Writer

Paulina Kamińska jest ekspertem ds. content marketingu z ponad 2-letnim doświadczeniem w digital marketingu, specjalizującym się w tworzeniu landing page'y.
Wszystkie artykuły

Powiązane artykuły