Produkt

Twórz, publikuj i optymalizuj strony w intuicyjnym kreatorze “drag&drop”, bez znajomości kodowania

Przyspiesz proces tworzenia dzięki ponad 400 w pełni edytowalnym szablonom stron, pop-upów i sekcji

Śledź mikrokonwersje bezpośrednio w Dashboardzie i analizuj eventy za pomocą mapy wizualnej strony

Łącz się z ponad 170 integracjami, aby pracować szybciej, wydajniej i tak jak lubisz

Zwiększaj sprzedaż i konwersje dzięki ekspozycji produktów i płynnemu procesowi zakupowemu

Korzystaj z niezawodnej i bezpiecznej platformy, płynnie obsługującej miliony wizyt miesięcznie

Zasoby

Poznaj digital marketing! Dowiedz się, jak zwiększać konwersje na stronach i zaangażowanie klientów

Instrukcje konfiguracji i wskazówki, dzięki którym postawisz pierwsze kroki w Landingi i zoptymalizujesz swoje strony

Darmowy kurs dla twórców landing page’y! Zostań mistrzem stron docelowych i poznaj wszystkie ich sekrety

Masz pytanie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Umów się na indywidualną rozmowę i odkryj, co może dać Ci nasza platforma

Home Blog Oceniamy landing page – Ford Focus

Oceniamy landing page – Ford Focus

SPIS TREŚCI

Landing page

W celu promocji modelu Ford Focus uruchomiono kampanię internetową, która ma zachęcać kierowców do zamówienia jazdy próbnej. Jako narzędzie wykorzystano landinig page zwierający akcję generowania leadów. Przeanalizowaliśmy landing page pod względem użytecznym i estetycznym.

Grafika i nagłówek

Pierwszych wrażeń dostarcza grafika. Skromna linia graficzna nie odwraca uwagi i nie odstrasza odbiorców po wejściu na stronę. Kolorystyka ograniczona została do koloru niebieskiego, który stanowi identyfikację z logo oraz czerwonego, który wyróżnia istotne elementy na stronie. Dzięki ograniczeniu elementów wyraźnie widać, że to samochód jest bohaterem przekazu.

Autorzy landing page’a zrezygnowali z wyraźnego nagłówka, łącząc go z nagłówkiem formularza. Tym zabiegiem zminimalizowali treść na stronie zwracając dodatkową uwagę na formularz.

Maksymalnie ograniczono tekst na stronie, dzięki czemu odbiorcy nie są zmuszeni do czytania rozbudowanych informacji. Minusem jest jednak przestawienie cech produktu, a nie wartości, które dostarcza kierowcom. Landing page nie posiada unikalnej cechy oferty, który wyróżniałaby samochód na tle konkurencji, stąd nie ma konkretnego bodźca, który skłoniłby odbiorców do działania.

Wyróżnienia i formularz

Call to action spełnia wszystkie zasady: duży, wyraźny przycisk w kontrastującym kolorze umieszczony w widocznej części ekranu zdecydowanie wyróżnia się na stronie.

Strona nie jest dostosowana do urządzeń mobilnych, co może powodować nieprawidłowe wyświetlanie np. na ekranie telefonu komórkowego. Biorąc pod uwagę, że grupą docelową produktu są raczej osoby średniozamożne, młode i w wieku średnim, a  więc korzystające z urządzeń przenośnych, to duży błąd.

Agata Rabsztyn

Content Writer

Agata Rabsztyn jest ekspertem ds. content marketingu z ponad 2-letnim doświadczeniem w digital marketingu, specjalizującym się w tworzeniu landing page'y.
Wszystkie artykuły

Powiązane artykuły