Przewodnik: Jak zrobić dobry landing page

zrob dobrylanding landing page kurs

Chcesz wiedzieć wszystko na temat landing page? Jesteś we właściwym miejscu! :-) 

Jakiś czas temu zrodził się w naszych głowach pomysł stworzenia serii artykułów, które przybliżą wiedzę związaną z landing page’ami. Zaprosiliśmy do współpracy ekspertów, którzy specjalnie dla Ciebie przygotowali wpisy, w których dzielą się z Tobą swoją wiedzą i doświadczeniem. W ten sposób powstał kurs: zrob.dobrylanding.pl, w którego skład wchodzi 12 wpisów, podzielonych na cztery kategorie.

zrob dobrylanding landing page kurs

Jestem przekonany, że przygotowany przez nas kurs odpowie na wszystkie Twoje pytania i pozwoli Ci jeszcze lepiej wykorzystywać landing page w kampaniach marketingowych.

Poniżej znajdziesz krótki przewodnik po kursie #dobrylanding. Możesz wybrać wpis, który Cię najbardziej interesuje i od którego chcesz zacząć. Klikając w zdjęcie zostaniesz przeniesiony do wybranego wpisu.

  • Czym jest landing page?
    kurs dobrylanding czym jest landing page
    Chcesz wiedzieć więcej o landing page? Zacznij od tego wpisu. Dowiesz się z niego czym jest landing page, czym różni się od strony firmowej, a także jak go wykorzystać w kampaniach reklamowych. Wszystko podparte przykładami i screenami.

 

  • Zanim zaczniesz – planuj
    kurs dobrylanding Loch kampania marketingowa
    Dowiesz się jak w łatwy sposób poprawić wyniki swoich kampanii marketingowych poprzez wcześniejsze planowanie. Specjalnie dla Ciebie Maciej przygotował brief marketingowy do pobrania. Odpowiedź na kilka prostych pytań, wypełnij brief i pomóż sobie w przygotowaniu skutecznej kampanii.

 

  • Podstawowe elementy landing page
    kurs dobrylanding Loch podstawowe elementy
    Poznaj 5 elementów, które powtarzają się na każdym skutecznym landing page. Przygotowaliśmy dla Ciebie dwie makiety, które pokażą Ci w jaki sposób umiejscowić elementy na landing page, aby strona realizowała swój cel.

 

  • Jak przygotować reklamę AdWords do wykorzystania na landing page
    kurs dobrylanding Cieśla reklama AdWords
    Jeżeli do tej pory musiałeś szukać w Google odpowiedzi na pytania dotyczące reklam AdWords, dodaj ten link ulubionych! Dowiesz się jak krok po kroku, przygotować kampanię reklamową w oparciu o landing page. Znajdziesz tu wszystkie informacje w zakresie konfiguracji kampanii.

 

  • Jak wykorzystać targetowanie na Facebook’u
    kurs dobrylanding Kędzierski targetowanie Facebook
    Chcesz dotrzeć ze swoim przekazem do konkretnej grupy odbiorców? Wykorzystaj do tego możliwości, jakie oferuje reklama na Facebook’u! Dowiesz się jak efektywnie targetować na Facebook’u oraz w czym tkwi sekret dobrych kampanii reklamowych.

 

  • Jak tworzyć efektywne reklamy na LinkedIn?
    kurs dobrylanding reklama linkedin Czajka
    Twoją grupę docelową najłatwiej znaleźć na LinkedIn? W takim razie ten materiał jest przygotowany specjalnie dla Ciebie. W łatwy sposób dowiesz się jaką formę reklamy wybrać oraz jak dopasować targetowanie, aby dotrzeć do osób decyzyjnych, na które działania typu cold mailing nie przynoszą efektów.

 

  • Jak tworzyć treści, które konwertują?
    kurs dobrylanding treści content marketing
    Landing page to miejsce, w którym opowiadasz użytkownikom jak piękne stanie się ich życie jeśli nawiążą z Tobą współpracę. Dowiedz się jak pisać, by osiągnąć lepszą konwersję. Wszystko, co musisz wiedzieć o content marketingu w odniesieniu do landing page, opatrzone przykładami.

 

  • 10 zasad dobrze konwertujących stron docelowych
    kurs dobrylanding Socha 10 zasad
    Konwersja to cel, który ma realizować każdy landing page. Dzięki temu wpisowi dowiesz się, jakie kwestie wpływają na powodzenie akcji marketingowych. Poznaj 10 kluczowych elementów każdego landing page.

 

  • Post-conversion marketing zaczyna się na stronie po konwersji
    kurs dobrylanding post-conversion marketing Sala FreshMail
    Dowiesz się jak ważne jest budowanie długofalowych relacji z klientami. Post-conversion marketing jest receptą, dzięki której pierwsza konwersja otworzy Ci drzwi do kolejnych.

 

  • Idealny layout strony – dla użytkownika, a nie dla krytyka sztuki
    kurs dobrylanding Sobieszczak layout strony
    W tworzeniu landing page podstawową zasadą jest orientacja na użytkownika. Jeżeli chcesz wiedzieć jak przygotować landing page, który pozwoli na łatwe odnalezienie kluczowych informacji i dokonanie zamierzonej akcji, koniecznie przeczytaj ten wpis.

 

  • Jak przeprowadzić prostą analizę kampanii?
    kurs dobrylanding Loch Szalkowska analiza kampanii
    Artykuł pokaże Ci, jak przeprowadzić prostą analizę i wyciągnąć z niej właściwe wnioski. Myślisz, że to skomplikowane? Spokojnie, specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy cztery filmy, w których krok po kroku pokazujemy co i jak zrobić.

 

  • Jak optymalizować i testować strony docelowe
    kurs dobrylanding Oracz optymalizacja
    Prowadzisz e-sklep? Dowiedź się gdzie jest najlepsze miejsce dla landing page oraz co zrobić, by dzięki zastosowaniu ich twój współczynnik konwersji wzrósł. Ponadto, jeśli interesują Cię testy a/b, ten wpis powie Ci, na co musisz zwrócić uwagę i jak osiągnąć lepszą konwersję.

 

Od czego zacząć? Ty wybierasz. Możesz przeczytać wszystko od początku, od końca lub wybrać poszczególne wpisy. Niezależnie jaką strategię wybierzesz, jestem przekonany, że wiedza tu zgromadzona pozwoli Ci tworzyć jeszcze lepsze kampanie z wykorzystaniem landing page! A jeśli masz pytania lub wątpliwości – napisz do mnie.

Growth Manager w Landingi. Każdego dnia przeszukuje internet w poszukiwaniu nowych landingów. Prywatnie mąż i ojciec, fan nowych technologii i sportów walki. Uzależniony od tatuaży i Twittera.