Szablony landing page dla branży RTV i AGD

Landingi RTV AGD

Najczęściej kupowanymi produktami przez Polaków w sieci są kosmetyki, książki, płyty i odzież. Jednak jak się okazuje najwięcej pieniędzy nasi rodacy wydają na elektronikę. W tej kategorii popularnością cieszą się tablety, smartfony, laptopy i telewizory*. Jeśli działasz w branży e-commerce i Twoja działalność skupia się na sprzedaży produktów RTV i AGD w łatwy sposób możesz je reklamować za pomocą landing page’a. Poniżej prezentujemy 3 szablony przygotowane specjalnie pod tę branżę, z którymi stworzenie skutecznej strony docelowej będzie jeszcze łatwiejsze.

Zobacz nasze nowe szablony landing page – branża RTV i AGD.

1. Szablony landing page – prezentacja oferty

Pierwszy szablon możesz wykorzystać do prezentacji całej aktualnej oferty promocyjnej Twojego sklepu. Landing page będzie służył w tym przypadku za stronę przejściową, która powinna zachęcić odwiedzającego do przejścia do sklepu, gdzie zostanie zrealizowana akcja. Zaletą tego szablonu jest to, że masz możliwość zaprezentowania na nim całej oferty promocyjnej, bez dodawania odnośników do innych działów sklepu. Dzięki temu uwaga odwiedzającego skupi się tylko na wybranej przez Ciebie ofercie.

szablony landing page

Przykładowy szablon landing page z aplikacji Landingi.

Zobacz szczegóły szablonu -> Media Shop

2. Szablony landing page – sprzedaż jednego produktu

Ten szablon landing page’a jest dostosowany przede wszystkim do prezentacji jednego produktu. Jeśli w Twojej ofercie znajduje się produkt, na którego sprzedaży zależy Ci w danym momencie najbardziej – ten szablon sprawdzi się w tej roli idealnie. Umieść na nim zdjęcie produktu oraz jego najważniejsze cechy. Jeśli masz możliwość zdobycia opinii zadowolonych klientów, którzy wcześniej zakupili dany produkt, umieszczenie ich na landing page’u będzie  dodatkowym atutem.

 Zobacz szczegóły szablonu -> Awsome Electronics

szablony landing page

Przykładowy szablon landing page z aplikacji Landingi.

3. Szablony landing page – pobranie kodu rabatowego

Jedną z popularnych form wykorzystywania landing page’a w kampaniach online jest możliwość pobrania kodu rabatowego na wybrane produkty za jego pośrednictwem. Ten sposób jest dobry szczególnie jeśli zależy Ci na pozyskaniu danych kontaktowych od potencjalnych klientów. Pobranie kodu będzie możliwe tylko po wpisaniu pożądanych przez Ciebie danych do formularza zamieszczonego na landing page’u.

Zobacz szczegóły szablonu -> Electro Sale

szablony landing page

Przykładowy szablon landing page z aplikacji Landingi.

Jeśli zainteresował Cię nasz artykuł i chcesz stworzyć landing page  załóż darmowe konto i wypróbuj naszą aplikację.

* dane na podstawie wypowiedzi dla agencji informacyjnej Newseria Jakubu Radkowskiego, doradca zarządu ds. projektów specjalnych w Merlin.pl.

 

W branży marketingu internetowego pracuje od 2012 roku. Skończyła filologię polską i bibliotekoznawstwo, a doświadczenie zdobywała w Blueberry Group, Landingi oraz pracując jako freelancer. Od zawsze fascynują ją treści, stąd w marketingu najbardziej lubi content. Prywatnie stara się dużo czytać, również książki dla dzieci ;)